wtorek, 26 lipca 2011

Activities...

To co najfajniejsze we wszystkich wyjazdach to oczywiście wypady. To wtedy można włączyć adventure mode, poznać nowych ludzi, zobaczyć wszystko co niezwykłe i oczywiście w niezwykłym towarzystwie.
W IAESTE przez całe wakacje możesz uczestniczyć w wypadach organizowanych komitety lokalne, wiec każdy weekend od początku lipca po koniec czerwca upływa pod hasłem Fun Fun Fun !!! Tak było w Szkocji, tak jest w Catelunii i z tego co wiem nikt z przyjezdnych do Polski też na organizacje nie narzekał :)
Szczerze mówiąc częściej widzę różne zakątki Catelunii aniżeli samej Barcelony, ale wychodzę z założenia że skoro jestem tu przez rok to kiedy już opadną emocje cotygodniowych wypadów w gronie IAESTE i zacznie się swoista jesień… będę mieć wystarczająco dużo czasu na odkrywanie sekretów „mojego” miasta.
Czas… cóż płynie tu nieporównywalnie szybciej niż w Polsce… tydzień się zaczyna, a już za chwile pakuje plecak bo jadę się spotkać z resztą ekipy (m.in. Lleida Party Animals ) i oczywiście jadę zobaczyć nowy fragment Hiszpanii, jadę po nową przygodę!
Każdy weekend jest opatrzony znaczkiem TANIO. Każdy z nas ma status studenta co jest równoznaczne z koniecznością oszczędzania na wszystkim ;) więc tym sposobem ostatnio zamiast płacić za hotel, zwiedzaliśmy każdy z klubów w Cadaques aż zamknęli je wszystkie, poszliśmy więc na śniadanie do pierwszej otwartej restauracji, przekoczowaliśmy tam godzinę, a kiedy słońce się pojawiło a horyzoncie wylądowaliśmy na plaży. Nie ma jak dobry, relaksujący sen na plaży bo nocy pełnej wrażeń... Było bosko!!! Jeszcze zanim ruszyliśmy na clubbing pływaliśmy w nocy kajakami po zatoce… i jak tu nie rozkoszować się życiem… A zaczęło się tak niewinnie od zwiedzania Muzeum Dali w Figueres…
Poprzedni weekend to z kolei przechadzka po Tarragonie, impreza w na basenie w Reus i ostatecznie niedzielne szaleństwo w parku rozrywki w Port AventuraJ Wszystko oczywiście na studenckiej zniżce!!!
Plan na następny weekend… fiesta w Mataro --> I am in ;)